1397-09-03 04:18
557
0
59021
فرماندهان سپاه گالیکش و بندرگز عنوان کردند؛

استفاده از ظرفیت بسیج ، تنها راه برون رفت از شرایط کنونی کشور/ بسیج نیرویی کارآمد در همه‌ی لحظات موردنیاز انقلاب است

بسیج را یک نیروی کارآمد در همه‌ی لحظات موردنیاز انقلاب و آمادگی و حضور در همه میدان‌ها، یک قدرت کاملاً بازدارنده برای دفاع همه‌جانبه و حفظ اسلام و ملت ایران توصیف کرد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ دوم پاسدار سید یحیی قاضوی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گالیکش در جمع نمازگزاران با اشاره به ویژگی‌های بسیج از منظر امام خمینی (ره) گفت: کمک به گسترش دین مبین اسلام و حفظ ارزش‌ها، تشکیلات سازمان‌یافته، مخالفت با استکبار، تعاون در سازندگی و محرومیت‌زدایی، تربیت رزمندگان ازجمله ویژگی‌های بسیجیان است.

وی افزود: ویژگی‌های یک بسیجی مکتبی بودن و ولایتمداری، اخلاص، انعطاف، پیشتازی در همه امور، نوآوری، اعتقاد به اسلام ناب محمدی، انضباط فکری و بصیرتی، برائت از دشمن، وفاداری به انقلاب اسلامی، حضور در همه‌ی مواقع موردنیاز انقلاب است.

قاضوی بسیج را یک نیروی کارآمد در همه‌ی لحظات موردنیاز انقلاب و آمادگی و حضور در همه میدان‌ها، یک قدرت کاملاً بازدارنده برای دفاع همه‌جانبه و حفظ اسلام و ملت ایران توصیف کرد.

فرمانده سپاه گالیکش ازجمله کاربردهایی بسیج را دفاع همه‌جانبه و امنیت، سازندگی و آبادانی کشور، آموزش، مباحث علمی و محرومیت‌زدایی و نظامی را تنها گوشه‌ای از دریای بیکران بسیج در کشور نام برد که در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌تواند نقش خود را ایفا کند و برای دیگر کشورهای اسلامی الگو باشد.

وی در پایان به خدمات بسیج در سال‌های اولیه انقلاب در جنگ سخت نظامی اشاره و خاطرنشان کرد: این بسیجیان عصر دیروز بودند که در آن سال‌ها از حیثیت و آبروی ملت ما دفاع کردند و امروز آن‌ها شهید حججی‌ها را تقدیم این نظام و انقلاب کردند.


استفاده از ظرفیت های بسیج ، تنها راه برون رفت از شرایط کنونی کشور

سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده ناحیه بندرگز در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه این هفته ، به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک هفته بسیج و نیز هفته وحدت بر نقش محوری بسیج در اقتدار امنیت و خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین تاکید کرد و اظهار داشت: با تبیین استراتژی راهبردی شجره طیبه بسیج در کشورهای منطقه ، بسیج حشد الشعبی ، دفاع وطنی انصارالله و حزب الله تشکیل شد.

وی افزود: مجاهدات انصارالله و حشدالشعبی وحزب الله لازمه ثبات ، پایداری و ضامن صلح در منطقه غرب آسیا است.

فخرالدین تنها راه برون رفت از شرایط کنونی کشور را استفاده از ظرفیت بسیج در عرصه های مختلفی چون سازندگی و استفاده از توان داخلی دانست و تصریح کرد: از حضور پرشور و حداکثری روسای ادارات و نهادها در مراسم بزرگداشت هفته بسیج تشکر و قدردانی می کنیم.

همچنین در حاشیه نماز جمعه این هفته با حضور مسوولان از تعدادی از بسیجیان نمونه با اهدای لوح سپاس نیز قدر دانی شد.

216876848674845 2

216876848674845 2

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.